Home>Ouders>Nieuwe ouders

Nieuwe ouders

Iedereen is welkom op de St. Radboudschool. We vragen van de leerlingen en ouders wel om respect voor de doelstellingen en middelen van de school. Hierdoor zijn er op onze school kinderen met verschillende culturele en godsdienstige achtergrond te vinden.

Als u uw kind aanmeldt, krijgt u een uitgebreide rondleiding zodat u weet wat u bij ons op school kunt verwachten. Dan krijgt u ook een inschrijfformulier mee. Daarnaast gaan we tijdens een intake uitgebreid in op wat uw kind nodig heeft. De leerkracht komt bij u thuis, zodat u kennis kunt maken en nog eventuele vragen kunt stellen. Mocht uw kind extra zorg nodig hebben, dan wordt u als ouder hier natuurlijk van begin af aan nauw bij betrokken.

Aanmelden voor kennismaking kan door een mail te sturen naar p.paalhaar@egbertus.net.

Iedereen is welkom bij de St. Radboudschool

Onderwijs volgen mag vanaf vier jaar oud. Vanaf vijf jaar oud zijn kinderen leerplichtig. Op school beginnen kan na de vierde verjaardag. In de week voor de verjaardag mag een kind vijf dagdelen komen kennismaken op onze school. De dag voor de eerste schooldag komt de leerkracht van uw kind op huisbezoek. Ook is er één keer per jaar een open dag, waarbij nieuwe ouders en kinderen kunnen kennismaken met de school.